Olemme täällä sinua varten! Toimitamme tilauksesi aivan kuten ennenkin ja asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi. Normaali toimitusaikamme on yhä 5-7 päivää. Pidennämme tuotteiden palautusaikaa 60 päivään.
  • Laaja tuotevalikoima
  • Koot 34–62
  • Ilmainen palautus
Tietoa koronasta

Usein kysyttyä

Mikä koko minun tulisi tilata, ja mistä löydän tietoa tuotteiden ko'oista ja mitoista?

Suosittelemme tilaamaan sen koon, jota käytät useimmiten niin vaatteissa kuin kengissäkin. Yleensä vaatteemme ovat kooltaan ennemmin reiluja kuin pieniä, ja vaatekokomme vastaavat pääosin Suomen kokoja. Käytössämme ei ole tarkempia tuotekohtaisia mittatietoja, mutta useimmiten vaatteiden tuotekuvauksessa on ilmoitettu kyseessä olevan vaatteen keskimääräinen pituus. Löydät kaikki kokotaulukkomme sekä mittausohjeita kokotaulukoista.

Jos olet aiemmin tilannut meiltä vaatteita, mutta et muista kokoa, voit tarkistaa sen kokolapusta. Suomen koko löytyy kokolapusta kohdasta D/NL.

Miksi saamani tarjouskoodi ei toimi?

Henkilökohtaisen, esimerkiksi kuvastosta saadun tarjouskoodin voi lunastaa verkkokaupassa vain sisäänkirjautuneena. Tämä koskee myös syntymäpäiväetua.

Tilausta kohden on mahdollista käyttää vain yksi tarjouskoodi, ja saman tarjouskoodin voi käyttää vain kerran. Tilauksen arvon tulee olla vähintään 50 euroa alennukset huomioiden.

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Asiakasnumero luodaan ensimmäisen tilauksen yhteydessä. Löydät asiakasnumerosi paketin lähetyslistasta, laskustasi tai kuvaston tilauskortista.

Miten voin peruuttaa tilaukseni tai muuttaa sitä?

Tehdystä tilauksesta voi perua osan tai koko tilauksen helpoiten itse Omien sivujen kautta, niin kauan kun tilaus näkyy avoimissa tilauksissa. Normaalisti tilaus pysyy avoimena tilauspäivän klo 24 asti. Seuraavana päivänä muutokset eivät välttämättä ole enää mahdollisia.

Voit tehdä muutoksia tilaukseesi myös soittamalla asiakaspalveluumme saman päivän aikana kello 16 mennessä. Jos laitat muutospyynnön sähköpostilla, saattaa olla, että tilauksesi on ehditty jo käsitellä, ennen kuin sähköpostiviestisi luetaan.

Tuotteiden lisääminen tilaukseen ei ole mahdollista Omilla sivuilla. Tässä tapauksessa jo tehty tilaus kannattaa perua ja tehdä uusi tilaus.

Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus lähetetään tilauksen teon jälkeen tilauksessasi antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, voit tarkistaa tilauksesi statuksen myös Omilta sivuiltasi verkkokaupassamme.

Miten voin muuttaa omia tietojani?

Jos olet jo rekisteröitynyt Omille sivuillesi, voit helposti muuttaa osoitetietojasi siellä. Voit myös ilmoittaa muutokset asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla.

Miksi en pääse Omille sivuille?

Omia sivuja pääsee käyttämään vasta, kun olet tehnyt tilauksen ja sinulle on luotu asiakasnumero. Jos olet jo rekisteröitynyt Omille sivuillesi, mutta salasanasi ei toimi, suosittelemme tilaamaan uuden salasanan täältä. Jos et vielä ole rekisteröitynyt Omille sivuille, voit tehdä sen täältä. Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut, ilmoita asiasta meille, niin teemme muutoksen asiakastietoihisi. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan Omille sivuillesi uudella sähköpostiosoitteellasi. Jos olet saanut uuden salasanan eikä sähköpostiosoitteesi ole muuttunut ja olet ennen päässyt kirjautumaan Omille sivuillesi normaalisti, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.

Mistä voin noutaa pakettini?

Paketit toimitetaan PostNordin noutopisteisiin. Voit tarkistaa eri noutopistevaihtoehdot PostNordin sivuilta. Kun olet tehnyt tilauksen, ja pakettisi on lähtenyt varastoltamme, lähetämme toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Viestissä on linkki, jonka kautta voit seurata paketin toimitusta. Lähetämme saapumisilmoituksen tekstiviestinä, jos olet ilmoittanut meille matkapuhelinnumerosi. Jos et ole ilmoittanut meille puhelinnumeroasi, lähetetään saapumisilmoitus sähköpostilla tai postitse. Tilatessasi puhelimitse tai kuvaston tilauskortilla, voit myös tilata kotiinkuljetuksen (lisämaksu 4,90 euroa normaalien toimituskulujen 5,90 lisäksi).

Miksi en saanut laskua tilaukseni mukana?

Ehkä maksoit tilauksesi jo verkkokaupassa luottokortilla tai PayPalilla? Tiliasiakkaiden laskut lähetetään kuukausittain, ensisijaisesti sähköisenä. Jos maksutapana on lasku, lasku lähetetään tilauksen mukana. Mikäli laskusi ei ollut paketissa tai sen päällä muovitaskussa, on kyseessä tekninen virhe ja pahoittelemme asiaa! Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi maksutiedot. Jos sait lähetyksen poikkeuksellisesti DHL:n toimittamana, saat laskun erikseen lähetettynä joko kirjeenä tai sähköpostilla. Löydät tilauksen tiedot myös Omilta sivuiltasi.

Miten voin maksaa ilman laskua?

Maksa tarvittava summa tilillemme IBAN: FI52 1820 3000 0065 02. Viitenumeron sijaan kirjoita viestiksi asiakasnumerosi.

Mistä saan uusimman kuvastonne? Miksi en enää saa kuvastoja automaattisesti?

Voit tilata uusimman kuvastomme verkkokaupastamme. Voit myös tilata kuvaston ystävällesi täyttämällä ystäväsi tiedot kuvaston tilaukseen. Jos olet ennen saanut kuvastoja, mutta niitä ei enää tule, voi syy olla siinä, ettet ole tehnyt tilauksia pitkään aikaan. Kuvastoja lähetetään myös hieman eri tavoin eri asiakasryhmille. Kuvastoistamme löytyy vain rajoitettu määrä valikoimamme tuotteita. Kaikki valikoimamme tuotteet löytyvät parhaiten verkkokaupastamme. Verkkokauppaan päivittyy jatkuvasti myös uusia tuotteita.

Miten tilaan/perun uutiskirjeen?

Voit tilata uutiskirjeen verkkokaupastamme. Voit perua uutiskirjeen klikkaamalla sähköpostiisi saamasi uutiskirjeen alalaidasta löytyvää linkkiä.

Miten palautan tuotteet?

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet kuluitta 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Löydät tarkemmat tiedot peruuttamisoikeudestasi sekä palautusohjeet täältä. Kaikki tuotepalautukset tehdään PostNordin noutopisteisiin.

Miten saan rahani takaisin palautuksen yhteydessä?

Jos maksoit tilauksesi luottokortilla, hyvitämme rahasi luottokorttitilillesi automaattisesti palautuksen vastaanottamisen jälkeen. Tämä näkyy tavallisesti seuraavassa luottokorttilaskussasi.

Jos maksoit tilauksesi PayPalin kautta, rahat hyvittyvät suoraan takaisin PayPal-tilillesi kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.

Jos maksoit tilauksesi Klingel-tililläsi, hyvitämme summan takaisin asiakastilillesi. Omilla sivuillasi näet, milloin hyvitys on maksettu.

Pakettiennakolla maksettujen tuotteiden palautuksen arvo maksetaan pankkitilillesi. Ilmoita tilinumerosi asiakaspalveluumme. Emme käsittele palautuspakettiin laitettuja tilinumeroita.

Jos maksutapasi oli lasku, voi palautettavien tuotteiden hinnan vähentää itse laskulta. Emme lähetä uutta laskua. Jos kuitenkin maksoit myös palautetut tuotteet, ilmoita tilinumerosi asiakaspalveluumme.

Miten reklamoin viallisen tuotteen?

Jos saamasi tuote on viallinen tai vahingoittunut, lähetä se takaisin meille.
Kirjaa mukana tulleeseen palautustositteeseen palautuksen syyksi koodi:
31: Tuote vahingoittunut
33: Tuote ei toimi
34: Tuote puutteellinen
Ota yhteys asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostilla, jos tarvitset tilalle uuden tuotteen.


waiting...

YHTEYSTIEDOT
09 4245 2220 Asiakaspalvelu arkisin kello 8.30.16-00* 09 4245 2221 Kundservice vardagar kl. 09.00-19.00* *Paitsi joulu-, uudenvuoden- ja juhannusaattona / Förutom jul-, nyårs- och midsommarafton.
MAKSA TURVALLISESTI
  • Lasku
  • Tili
  • Pakettiennakko
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
SEURAA MEITÄ
YHTEISTYÖKUMPPANIMME
  • Postnord
TURVALLINEN VERKKOKAUPPA
  • Trygg E-Handel
  • ASML
Toimitamme vain suomalaisiin osoitteisiin. Minimitilaus 50 €. Toimituskulut 5,90 €. 14 päivän vaihto- ja peruuttamisoikeus. Maksutavat: tili, lasku, pakettiennakko, luottokorttimaksu, PayPal.