Tietoja Corona


Vallitseva tilanne aiheuttaa luonnollisesti epävarmuutta ja huolta sekä paljon kysymyksiä kaikkien keskuudessa. Tämän vuoksi haluamme osaltamme vastata yleisimpiin meille viime viikkoina esitettyihin kysymyksiin. 

Toimitetaanko tilauksia yhä?
Kyllä! Keskusvarastomme ja logistiikkakeskuksemme huolehtivat siitä, että tilauksesi pakataan ja lähetetään normaalisti. Myös tavarantoimitus asiakkaillemme sujuu näkemyksemme mukaan suuremmitta viivästyksittä.

Voinko saada COVID19-virustartunnan paketin kautta?
Maailman terveysjärjestö WHO:n mukaan tavaralähetyksiin liittyvä tartuntariski on nykytiedon mukaan erittäin alhainen, sillä virus ei elä pinnoilla kovinkaan pitkään. Myöskään Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan pintojen, elintarvikkeiden tai tavaroiden välityksellä tapahtuvia tartuntoja ei ole toistaiseksi havaittu. COVID-19-koronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana sairaan henkilön yskiessä tai aivastaessa, mutta pisarat kuivuvat nopeasti. Näin tapahtuu erityisesti imukykyisillä pinnoilla, kuten paperilla ja pahvilla. Tämä koskee luonnollisesti myös tuotekuvastojamme.

Yritän välttää kaikkia henkilökohtaisia kontakteja, voinko siitä huolimatta vastaanottaa pakettini? 
Jos et itse halua noutaa pakettiasi noutopisteestä, voimme tällä hetkellä ainoastaan neuvoa sinua pyytämään apua läheiseltä tuttavaltasi tai sukulaiseltasi. Paketin noutaja tarvitsee tällöin sinulta valtakirjan, jonka voit tulostaa PostNordin verkkosivulta. Lisäksi noutajan tulee todistaa oma henkilöllisyytensä noutopisteessä.

Jos haluat tilaukseesi kotiinkuljetuksen, soita asiakaspalveluumme, jossa autamme sinua tekemään tilauksen puhelimitse. Teknisistä syistä kotiinkuljetusta ei voi valita toimitukseksi verkkokaupassamme. Kotiinkuljetus maksaa vain 4,90 euron lisämaksun ja tilauksesi toimitetaan, kuten tavallista, 5-7 arkipäivässä. Huomioithan, että kotiinkuljetuksen toimittamista varten tarvitaan matkapuhelinnumero! 

Toimenpiteemme/lupauksemme:
Klingel vastaa luonnollisesti siitä, että niin suuri osa henkilökuntaamme kuin mahdollista työskentelee kotoa käsin. Työmatkat, erilaiset tilaisuudet ja kokoukset ulkopuolisten toimijoiden kanssa on siirretty myöhempään ajankohtaan tai peruttu. Henkilökuntamme, joka pakkaa tilauksia, noudattaa tarkkoja hygieniaohjeistuksia. Nämä ohjeistukset tarkistetaan päivittäin, ja niitä päivitetään tarvittaessa. Teemme kaikkemme, jotta voit tehdä meillä ostoksia kuten tavallisesti ja tilata tuotteita verkkokaupastamme ja kuvastoistamme turvallisin mielin.

En voi tilata, koska minulla ei ole verkkopankkia, enkä pääse pankkiin maksamaan laskuani.
Ei hätää, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua ja etsimme asiaan ratkaisun. Tavoitat meidät sähköpostitse (asiakaspalvelu@klingel.fi) tai puhelimitse (09 4245 2220, 09 4245 2221).  
Jos teet uuden tilauksen, voit valita maksutavaksi myös pakettiennakon, jonka maksat noutaessasi paketin. Voit myös maksaa verkkotilauksesi jo tilatessasi pankkikortilla tai PayPal-tilisi avulla, jolloin sinun ei tarvitse mennä pankkiin maksamaan laskuasi.  

Mitä tapahtuu, jollen ennätä palauttamaan mahdollisia palautuksia ajoissa?
Pysytteletkö juuri nyt kotosalla? Pidä huolta itsestäsi! Olemme pidentäneet palautusaikaamme 60 päivään. Ymmärrämme täysin, että palautuksen tekeminen ajallaan voi juuri nyt olla vaikeaa. Mutta ei hätää! Jos näin on, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita asiasta sähköpostitse (asiakaspalvelu@klingel.fi) tai puhelimitse (09 4245 2220, 09 4245 2221) niin pidennämme palautusaikaa!

Ja ethän unohda...
Me klingeliläiset olemme täällä sinua varten aivan kuten tavallisestikin. Olemme myös kiitollisia siitä, että juuri sinä olet asiakkaamme! Verkkokauppamme on auki vuorokauden ympäri, toimitamme tilauksesi normaalin toimitusaikamme kuluessa ja vastaamme kysymyksiisi puhelimitse ja sähköpostitse – totuttuun tapaan! 
Pidäthän huolta itsestäsi!