Olemme täällä sinua varten! Toimitamme tilauksesi aivan kuten ennenkin ja asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi. Normaali toimitusaikamme on yhä 5-7 päivää. Pidennämme tuotteiden palautusaikaa 60 päivään.
  • Laaja tuotevalikoima
  • Koot 34–62
  • Ilmainen palautus

MAKSUTAVAT

Ostaessasi meiltä tuotteita voit valita itsellesi sopivan maksutavan viidestä maksuvaihtoehdostamme. Lisää tietoa maksutavoista löydät alta.

Lasku

Mikäli valitset maksutavaksi laskun, löydät laskun paketistasi. Jos haluat vastaanottaa laskusi sähköisenä, valitse laskun sijaan maksutavaksi tili, ks. alta. Valitessasi maksutavaksi laskun sinulla on 14 päivää maksuaikaa laskun päivämäärästä. Laskun summaan lisätään laskutuskulut 1,95 €. Maksat vain ne tuotteet, jotka pidät. Palauttaessasi tuotteita vähennät itse laskun loppusummasta palauttamiesi tuotteiden hinnan. Mikäli laskua ei makseta ajallaan, veloitamme maksumuistutusmaksun (5 €) ja saat samalla tarjouksen tiliasiakkaaksi ryhtymisestä maksaaksesi ostoksesi erissä.Täydelliset tiedot laskusta maksutapana katso Laskuehdot.

Tili

Lähetämme tililaskusi normaalisti OmaPostiin/sähköpostiisi, mutta voit valita vastaanottotavaksi myös e-laskun tai kirjeen. Lue lisää valinnan tekemisestä alta.

Valitessasi maksutavaksi tilin voit jakaa maksusuorituksesi jopa 36 kuukaudelle. Todellinen vuosikorko on tällä hetkellä 21,70 %. Ensimmäisen tiliostoksesi yhteydessä lähetämme sinulle täysimääräiset tilisopimusehdot. Tiliasiakkaana voit pitää kaksi lyhennysvapaata kuukautta vuosittain, ota tällöin ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Neljä ensimmäistä tiliasiakkuuskuukautta eivät voi olla lyhennysvapaita, ja sinun tulee suorittaa lyhennyksiä yhtäjaksoisesti vähintään neljän kuukauden ajan ennen kuin voit käyttää uuden lyhennysvapaan kuukauden. Lyhennysvapaan kuukauden korko lisätään tilin saldoon, ja lyhennysvapaan kuukauden hyödyntäminen pidentää maksuaikaa. Kuukausierät nousevat velan kasvaessa. Täydelliset tiedot tilistä maksutapana katso Tiliehdot.

Vertailun helpottamiseksi tiliasiakkuutta hakevalla on oikeus saada luottoa koskevat keskeiset tiedot ennen luottosopimuksen solmimista Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot -lomakkeella (SECCI, Standard European Consumer Credit Information). SECCI-lomake (PDF)

E-lasku

E-lasku toimitetaan suoraan verkkopankkiisi sähköisessä muodossa. Valitset e-laskun laskusi vastaanottotavaksi ottamalla e-laskun käyttöösi verkkopankissasi. Teet sen paperilaskun maksun yhteydessä tai valitsemalla e-laskuttajaksi Klingel Suomen. Huomaa, että saatat vielä saada yhden laskun vanhan laskunsaantikanavasi (sähköposti, kirje tai OmaPosti) kautta, ennen kuin uusi vastaanottokanava on päivittynyt järjestelmäämme.

OmaPosti

Jos sinulla on sähköinen postiluukku OmaPosti-palvelussa, saat automaattisesti tililaskusi OmaPostiin, jollet ole ilmoittanut haluavasi vastaanottaa laskuasi e-laskuna. Haluatko OmaPostin käyttöösi? Luo itsellesi käyttäjätunnukset:

  • Postin verkkosivuilla www.posti.fi
  • Lataamalla maksuton OmaPosti-sovellus puhelimesi sovelluskaupasta

Huomaa, että käyttääksesi OmaPostia tarvitset verkkopankkitunnukset, sirullisen henkilökortin tai Postin kertakäyttötunnuksen. Jos et halua tililaskuasi OmaPostiin, voit muuttaa OmaPostin asetuksia. Lue lisää OmaPostista osoitteessa www.posti.fi.

Sähköposti

Lähetämme tililaskun aina sähköpostitse asiakkaille, joiden sähköpostiosoite on tallennettu asiakastietoihimme. Tämä ei koske sinua, joka olet valinnut tililaskun vastaanottotavaksi e-laskun, eikä sinua, joka käytät OmaPosti-palvelua.

Huomaa, että saadessasi meiltä sähköpostia ensimmäisen kerran, tililaskusi saattaa joutua sähköpostisi roskaposteihin. Jos saat tällä hetkellä tililaskusi postitse, mutta haluat mieluummin vastaanottaa sen sähköpostitse, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin tallennamme sähköpostiosoitteesi asiakastietoihisi. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@klingel.fi tai puhelimitse: 09 4245 2220 (suomeksi) ja 09 4245 2221 (på svenska).

Kirje

Onko sähköpostiosoitteesi tallennettu asiakastietoihisi, mutta haluat saada tililaskusi postitse? Ei hätää, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@klingel.fi tai puhelimitse: 09 4245 2220 (suomeksi) tai 09 4245 2221 (på svenska), niin autamme sinua.

Pakettiennakko

Valitessasi maksutavaksi pakettiennakon maksat tilauksesi noutaessasi paketin. Laskun loppusummaan lisätään paketintoimittajan pakettiennakkomaksu 3,50 €.

Korttimaksu – maksa ostoksesi verkkokauppamme klingel.fi kassalla

Valitessasi maksutavaksi korttimaksun maksat ostoksesi tilauksesi yhteydessä verkkokauppamme klingel.fi kassalla. Hyväksymme pohjoismaiset Visa- ja Mastercard-kortit. Jos palautat tuotteita, maksamme palautettavan summan kortille, jolla olet maksanut ostoksesi. Salaamme aina kortin numeron, minkä ansiosta korttimaksu on turvallinen maksutapa. Voit lukea lisää korttimaksujen turvallisuudesta ja salauksesta kohdasta tietoturva.

PayPal – maksa ostoksesi verkkokauppamme klingel.fi kassalla

Verkkokaupassamme voit maksaa ostoksesi oman PayPal-tilisi avulla. Mikäli sinulla ei ole PayPal-tiliä, tulee sinun ensin rekisteröityä PayPaliin.

Huomioi, että kortti- ja PayPal-maksu ovat valittavissa vain verkkotilauksissa. Puhelin- ja postitilauksissa tulee valita jokin muista maksutavoistamme.

Maksuvastuu

Maksuvastuu on henkilöllä, joka hakee tiliä tai laskua maksutavaksi ja jolle maksutapa myönnetään. Mikäli maksua ei suoriteta ajallaan, lankeaa koko velka maksettavaksi, jos erääntyneen velan määrä on yli kymmenesosa kokonaisvelasta. Veloitamme maksumuistutusmaksun (5 €) jokaisesta maksumuistutuksesta. Lähetämme mahdollisen maksumuistutuksen ensisijaisesti OmaPostiin. Voit valita sen vastaanottotavaksi myös e-laskun tai kirjeen (tietoa vastaanottotavan valitsemisesta löydät ylempää tältä sivulta otsikon "Tili" alta). Mikäli maksu suoritetaan myöhässä tai maksusuoritus jää täysin uupumaan, velkaan lisätään viivästyskorko. Kulut mahdollisista perintätoimenpiteistä veloitetaan voimassaolevan lain mukaisesti ja kerääntyneet korot/kulut pääomitetaan. Klingelillä on oikeus siirtää ja/tai pantata tilivelka toiselle luotonantajalle.

Luottokelpoisuusarvio (koskee maksutapoja lasku ja tili)

Hakiessasi lasku- tai tiliasiakkuutta käytämme henkilötunnustasi tarkistaaksemme luottotietosi sekä osoitteesi. Toimituksen mennessä muualle kuin väestörekisteriin merkittyyn kotiosoitteeseesi Klingel pidättää oikeuden muuttaa maksutavan postiennakoksi. Jos tilauksesi summa on suurempi kuin sinulle myönnetty luotto, voimme myöntää sinulle suuremman luottosumman. Luottotietojen tarkistuksen suorittaa luottotietopalveluita tarjoava yhteistyökumppanimme. Jos luottoa ei myönnetä, pidätämme oikeuden muuttaa toivotun maksutavan postiennakoksi. Arvokkaita koruja on mahdollista ostaa vain varmoilla maksutavoilla. Klingel pidättää oikeuden hylätä koko tilauksen mikäli on syytä epäillä petosta.


waiting...

YHTEYSTIEDOT
09 4245 2220 Asiakaspalvelu arkisin kello 8.30.16-00* 09 4245 2221 Kundservice vardagar kl. 09.00-19.00* *Paitsi joulu-, uudenvuoden- ja juhannusaattona / Förutom jul-, nyårs- och midsommarafton.
MAKSA TURVALLISESTI
  • Lasku
  • Tili
  • Pakettiennakko
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
SEURAA MEITÄ
YHTEISTYÖKUMPPANIMME
  • Postnord
TURVALLINEN VERKKOKAUPPA
  • Trygg E-Handel
  • ASML
Toimitamme vain suomalaisiin osoitteisiin. Minimitilaus 50 €. Toimituskulut 5,90 €. 14 päivän vaihto- ja peruuttamisoikeus. Maksutavat: tili, lasku, pakettiennakko, luottokorttimaksu, PayPal.