20.09.2016 | lukea aikaa: 1 minuutti

Omat sivut -tili on verkkokauppamme palvelu, johon » rekisteröitymällä voit itse muokata ja perua tilauksiasi, selata tilaus- ja maksuhistoriaasi sekä päivittää yhteystietosi asiakasrekisteriimme. Rekisteröitymiseen löydät ohjeet aiemmasta kirjoituksestani ja nyt käydään läpi omien sivujen toimintoja.

Kirjauduttuasi sisään asiakasnumerosi tai sähköpostiosoitteesi ja salasanasi avulla, pääset omien sivujen alkuvalikkoon, josta löydät kaikki tilin toiminnot joko yläreunan pikalinkkien kautta tai klikkaamalla kyseistä painiketta.

omien sivujen etusivu

Tilausten muokkaaminen ja peruminen

Tilausten ja palautusten alta löydät kaikkien tilaustesi lisäksi erikseen avoimet tilauksesi. Klikkaamalla ”Poista tuotteita”  avoimen tilauksen vieressä pääset valitsemaan ja poistamaan haluamasi tuotteet. Voit myös halutettasi perua koko tilauksen valitsemalla kaikki tuotteet poistettaviksi ja tämän jälkeen voit halutessasi tehdä uuden tilauksen. Jos tilauksessa tuli siis tehtyä virheitä esimerkiksi osoitetiedoissa, voit kätevästi perua koko tilauksen ja tehdä uuden samantien.

Jos tilauksen vieressä ei näy Poista tuotteita –painiketta, on tilauksesi jo käsittelyssä ja sen muokkaaminen ei enää onnistu.

tilauksen muokkaussivu

Jos haluat poistamisen sijaan lisätä tuotteita jo tehtyyn tilaukseen, onnistuu se saman päivän aikana soittamalla » asiakaspalveluun.

Maksusuoritusten selaaminen

Omilta sivuiltasi löytyvästä tiliotteestasi näet kaikki maksusuorituksesi sekä tekemiesi palautusten hyvitykset. Tiliote ei päivity päivän tarkkuudella, joten maksusuoritukset ja hyvitykset ilmestyvät yleensä vasta parin päivän kuluttua tiliotteeseesi.

tiliote

Laitathan kommenttikenttään viestiä, jos sinulla on vielä lisäkysymyksiä omista sivuista tai esimerkiksi verkkotilauksen tekemisestä 🙂

Kerro meille mielipiteesi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

2 kommenttia
  1. Tilasin paketin teiltä josta palautin Jakun,nyt haluaisin tietää että vähennänkö suoraan laskusta jakun hinnan vai maksanko sen ja sitten te palautatte rahat minulle takaisin. Kiitos vastauksesta!

    1. Hei Katri,
      Palautettavien tuotteiden hinnat voi vähentää laskun loppusummasta ja maksaa vain jäljelle jäävän osuuden. Saat sähköpostiisi automaattisen ilmoituksen kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
      Huomaathan, että tuotteiden palautumisessa varastollemme menee noin kolme viikkoa.
      Jos olet kuitenkin jo ehtinyt maksaa laskun, niin ilmoittamalla tilinumerosi asiakaspalveluumme teemme sinulle rahapalautuksen.
      Mukavaa syksyä!