20.09.2016 | Lukuaika: 2 minuuttia

Asiakaspalvelustamme kysellään usein, voiko tilauksia muokata ja perua omatoimisesti verkkokaupassamme. Toki onnistuu! Omat sivut –tilin avulla voit tilausten muokkaamisen lisäksi myös selata maksuhistoriaasi, tilauksiasi ja palautuksiasi sekä päivittää yhteystietosi kätevästi jonottamatta asiakaspalveluun. Kätevää, vai mitä?

Tässä kirjoituksessa käyn läpi omille sivuille rekisteröitymisen ja » tilin toiminnoista voit lukea lisää täältä. Jos jokin jää mietityttämään, kaikki lisäkysymykset ovat tervetulleita kommenttikenttään.

Omat sivut -tilin rekisteröiminen

Omat sivut –tilin voit rekisteröidä joko ensimmäisen tilauksesi yhteydessä tai saatuasi asiakasnumerosi tehtyjen tilausten jälkeen.

Omat sivut uusille asiakkaille

Uutena asiakkaana voit rekisteröidä uuden tilin joko ensimmäisen tilauksesi yhteydessä tai myöhemmin, saatuasi asiakasnumerosi.

Jos haluat itse valita oman salasanasi ja rekisteröidä tilin heti ensimmäisen tilauksesi yhteydessä, valitset kassalle siirtymisen jälkeen ”Rekisteröi uusi Omat sivut –tili“ ja ilmoitat haluamasi salasanan seuraavalla sivulla.

rekisteröintisivu ostoskorissa

Valitsemasi salasana toimii parin päivän sisällä ja voit kirjautua sisään sen ja sähköpostiosoitteesi avulla. Jos sisäänkirjautuminen ei onnistu, lähetä meille viestiä ja tarkistamme, että sähköpostiosoitteesi löytyy järjestelmästämme.

Jos valitset ensimmäisen tilauksesi yhteydessä ”Tee tilaus ilman asiakasnumeroa” voit rekisteröidä uuden tilisi myöhemmin alla olevan ohjeen mukaan vanhana asiakkaana.

Omat sivut vanhoille asiakkaille

Vanhana asiakkaana voit rekisteröidä tilisi asiakasnumerosi ja syntymäaikasi avulla, niin saat salasanan meiltä sähköpostitse. Löydät asiakasnumerosi kaikista sinulle lähettämistämme tilaukseen liittyvistä sähköposteista, laskuista, kuvastoista sekä muista henkilökohtaisista kirjeistä.

Löydettyäsi asiakasnumerosi pääset rekisteröimään Omat sivut –tilisi klikkaamalla kuvaketta verkkokaupassamme. Jos et onnistu tilin rekisteröinnissä, laita viestiä asiakaspalveluumme. Tämä voi nimittäin johtua siitä, että syntymäaikasi puuttuu asiakastiedoistamme.

Sisäänkirjautuminen tapahtuu rekisteröimisen jälkeen niin uusilla kuin vanhoillakin asiakkailla joko asiakasnumeron ja salasanan tai sähköpostiosoitteen ja salasanan avulla:

sisäänkirjautumissivu

Jos salasanasi unohtuu tai se ei toimi, voit helposti tilata uuden klikkaamalla sisäänkirjautumissivulla kohtaa ”Unohditko salasanasi?”.

Jos haluat vaihtaa meiltä saamasi salasanan, voit tehdä sen omilla sivuillasi sisäänkirjautumisen jälkeen.

Oliko näistä ohjeista sinulle hyötyä vai jäitkö kaipaamaan lisää vinkkejä?

Kerro meille mielipiteesi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *