VIHDOINKIN!
Tililaskun maksaminen on nyt entistä helpompaa!


Tiliasiakkaanamme voit nyt vastaanottaa tililaskusi sähköisesti paperilaskun sijaan! Näin saat laskusi nopeammin ja turvallisemmin kirjeeseen verrattuna, ja voit maksaa laskusi sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Päätä siis itse, kuinka haluat vastaanottaa laskusi vastaisuudessa!
 

Tee valintasi – kuinka haluat vastaanottaa tililaskusi?

E-lasku (verkkopankki)

Vuonna 2020 lanseeraamme verkkopankkiin saapuvan e-laskun yhtenä mahdollisena tapana vastaanottaa tililaskusi.
Lisätietoa on tulossa piakkoin!
 

OmaPosti

Jos sinulla on sähköinen postiluukku OmaPosti-palvelussa, saat automaattisesti tililaskusi OmaPostiin, jollet ole ilmoittanut haluavasi vastaanottaa laskuasi e-laskuna. Haluatko OmaPostin käyttöösi? Luo itsellesi käyttäjätunnukset:

• Postin verkkosivuilla www.posti.fi
• Lataamalla maksuton OmaPosti-sovellus puhelimesi sovelluskaupasta

Huomaa, että käyttääksesi OmaPostia tarvitset verkkopankkitunnukset, sirullisen henkilökortin tai Postin kertakäyttötunnuksen. Jos et halua tililaskuasi OmaPostiin, voit muuttaa OmaPostin asetuksia. Lue lisää OmaPostista osoitteessa www.posti.fi.
 

Sähköposti

Lähetämme tililaskun aina sähköpostitse asiakkaille, joiden sähköpostiosoite on tallennettu asiakastietoihimme. Tämä ei koske sinua, joka olet valinnut tililaskun vastaanottotavaksi e-laskun, eikä sinua, joka käytät OmaPosti-palvelua. Huomaa, että saadessasi meiltä sähköpostia ensimmäisen kerran, tililaskusi saattaa joutua sähköpostisi roskaposteihin. Kurkista siis roskapostiisi, jos et ole saanut laskuasi.

Jos saat tällä hetkellä tililaskusi postitse, mutta haluat mieluummin vastaanottaa sen sähköpostitse, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin tallennamme sähköpostiosoitteesi asiakastietoihisi. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@klingel.fi tai puhelimitse: 09 4245 2220 (suomeksi) ja 09 4245 2221 (på svenska).
 

Kirje/paperilasku

Onko sähköpostiosoitteesi tallennettu asiakastietoihisi, mutta haluat saada tililaskusi postitse? Ei hätää, ota yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@klingel.fi tai puhelimitse: 09 4245 2220 (suomeksi) tai 09 4245 2221 (på svenska), niin autamme sinua.
 

Jos olen valinnut maksutavaksi laskun, voinko saada laskuni sähköisesti paketista löytyvän paperilaskun sijaan?


Valitettavasti et. Jos valitset maksutavaksi laskun, lasku pakataan varastollamme samaan pakettiin kuin tilaamasi tuotteet. Toistaiseksi meillä ei ole mahdollisuutta lähettää laskuasi sähköisesti. Ainoastaan kuukausittainen tililasku (maksutapa: tili) ja mahdollinen maksumuistutus voidaan toimittaa sähköisesti.


Haluatko tietää lisää? Lisää tietoa eri maksutavoistamme löydät täältä.